De wedstrijd tegen de Meeuwen staat vandaag in het teken van goed samenspel. We spelen deze competitie wedstrijden waarbij we te makkelijk aan onze overwinningen komen, dus vandaag gaan we proberen om veel over te spelen en de tegenstander onder druk zetten.  De eerste helft kunnen we kort samenvatten. We komen op 1-0 door Julian, maar we laten de tegenstander in hun spel komen doordat we veel te veel voor eigen succes gaan. Er wordt niet goed samengespeeld en dat is toch het spelletje waarmee we doorgaans de wedstrijd naar ons toe trekken. In de rust werd er door de coaches op gehamerd dat we echt veel meer over moeten spelen, anders laten we vandaag punten liggen.

De 2e helft weer hetzelfde spelbeeld, de Meeuwen blijven gewoon goed meedoen en het is aan Jochem te danken dat de Meeuwen de gelijkmaker niet scoort. Met een geweldige reflex weet hij de gelijkmaker te voorkomen. Dit was het sein om onze schouders er eens goed onder te zetten. We begonnen beter samen te spelen en door dat samenspel liepen we snel uit naar 4-0 via Ben, Julian en Kyandro. Jammer genoeg lieten we de teugels hierna wat vieren en werd het weer een gelijkwaardige strijd. Vlak voor tijd maakte Jesse met een prachtige kopbal in de hoek ons 5e doelpunt, de winst is binnen. De uitslag is goed, het spel was wat minder vandaag. Dit zal de volgende wedstrijden anders moeten, anders gaan we punten verspelen wat niet nodig is. Nu de herfstvakantie in en dan na de vakantie gaan we hopelijk weer eens ouderwets knallen !