Zaterdag 15 oktober de dag dat de wedstrijd der lage landen wordt gespeeld, tegen het gevreesde Westkapelle de Noormannen.
Om 09.45 uur vertrekken we met 13 spelers en ouders richting de Noormannen , op het Sportpark Prelaat is onze tegenstander al druk bezig met de warming-up en het intrappen van de keeper.
Wij vervolgen onze weg naar de kleedkamer en hier geeft Erik ons direct de opstelling en een preek dat we vooral ons niet moeten laten intimideren door de tegenstander. In de verdediging staan de mannen genaamd Sander,Mike,Willem en Marijn die een plaats terug is gezet om het helemaal dicht te spijkeren vanachteren. Op het midden veld staan Ralph ,Tom,Tristan en Gyiaz in de aanval Tim,Jort, Goos en Dennis.
Zo gezegd zo gedaan de scheidsrechter fluit en de wedstrijd is begonnen. Domburg zet direct veel druk op de bal en hierdoor staat het binnen tien minuten al 3-0 wat  een gevoel geeft van…. we zijn echt goed bezig.Met 4-0 gaan we de rust in en onder het genot van een bakje thee schotelt Erik ons voor dat we er nog steeds niet zijn, want de Noormannen geven niet zomaar op dus wij moeten gefocust blijven.
Na de aftrap blijkt het dat de tegenstander dan ook direct druk uitgeoefend op de bal wat resulteerd in bijna een tegengoal en dat we er gewoon volle bak tegenaan moeten. De eerste 15 minuten blijven we kansen creëren maar komt het er niet van, dan een overtreding en krijgen we een penalty mee 5-0. Hierna zag je dat de Noormannen het gingen opgeven en werd er wat harder gespeeld, maar een pluim voor de scheidsrechter hij fluit een geweldige wedstrijd niks op aan te merken. Domburg blijft gewoon zijn spel spelen en niet veel later gaan er nog vijf in, wij verslaan de Noormannen met 10-0 wie had dat gedacht wij niet, maar Ron en Erik ook niet. Weer drie punten……….. Yeah.

O ja de doelpuntenmakers zijn Dennis,Tim 3x, Goos 2x, Ralph en Gyiaz 1x.