We speelden de wedstrijd om 15:00 uur waar niet iedereen blij mee was. De dag waarop het moest gebeuren tegen de koploper persoonlijk had ik aardig wat spanning want ik verwachtte wel iets van deze tegenstander. Als we met een verschil van 3 doelpunten zouden winnen waren wij de nieuwe koploper.

Na een wat rommelige warming-up begon de wedstrijd dan eindelijk. Zeelandia nam de aftrap en de wedstrijd was begonnen. We zaten er als team gelijk bovenop en zetten goed druk. We kregen een paar kleine kansen en na tien minuten ongeveer kreeg Jerome een kans en hij maakte de 0-1! Kort na de 0-1 schoot Max de 0-2 er in. We zaten op rozen en hadden voor ons gevoel al gewonnen, we werden een beetje slordig en we wilden te graag scoren, dus maakte Zeelandia hier gebruik van en werd 1-2! We moesten weer even een schepje erbovenop doen want we waren zoals elke wedstrijd de bovenliggende maar maakte het niet helemaal af. Vijf minuten na de 1-2 kregen we een vrije trap, Daimen nam hem en door een blunder ging de bal er in, 1-3! We bleven goed voetballen en de goals kwamen toen vanzelf, na een goede aanval maakte Max de 1-4! Kort voor rust scoorde Cas nog de 1-5 en zo gingen we met een comfortabele voorsprong de rust in, geheel  onverwacht. In de rust werd Pim gewisseld nadat hij een goede eerste helft had gespeeld. We hadden voor de rest wat blessures maar dat heeft ons spel gelukkig niet belemmert, want na de rust bleef het doelpunten regenen en Cas maakte de ook de 1-6. Door een blunder van de keeper scoorde Max ook uiteindelijk is uit een vrije trap nadat hij hem al tien keer op het houtwerk had geschoten. Na de 1-7 scoorde Cas van de voorzetten van Houyar nog de 1-8 en 1-9. Ook had Ruben nog bijna de mooiste goal van het seizoen gemaakt maar hij raakte de lat.

Toen vond de scheidsrechter het mooi geweest en vloot voor het einde van de wedstrijd en we hadden met 9-1 gewonnen van de koploper! Nu zijn we zelf koploper en willen deze positie niet meer afstaan.