Met nog een paar wedstrijden te gaan staan we nog steeds op een nette tweede plaats en wordt ons voetbal steeds beter.Vandaag was Mart er niet bij maar Ruben maakte zijn comeback en Rick de Visser kwam ons versterken in de verdediging. Uit hadden we Vlissingen ook al verslagen maar een slechte ploeg was dit absoluut niet,dat bleek ook nadat we de bespreking en warming-up hadden gehad…de wedstrijd was lekker fel en dankzij invallende scheidsrechter Robert-Jan een leuke pot om te zien.Mikey keept steeds beter en hield Domburg dan ook overeind vandaag,achterin hielden Rick,Thijs en stofzuiger Timo de boel in de gaten.Daarvoor speelden van links naar rechts Joris,Ruben en Fik en voorin Joep.We begonnen goed en sterk wat na een minuut of tien via een lange bal van Fik zeer koelbloedig werd afgemaakt door Joris die een prima wedstrijd speelde.Echter de aanval van Vlissingen was ook niet misselijk en via snelle uitvallen waren ze regelmatig gevaarlijk waarna ze dan ook de 1-1 wisten te maken.Geeft niets het is een echte wedstrijd nu en via goed afgeven van Joep wist Joris de 2-1 te scoren.Maar weer kwam Vlissingen op gelijke hoogte wat de ruststand van 2-2 opleverde….spannend!

Rust.
We besloten zo door te gaan en snel na rust wist rappe Fik de 3-2 te maken….toch was de buit nog niet binnen. Iedereen deed zijn best en tot diep in de tweede helft zat iedereen in spanning tot Ruben weer eens ouderwets een van zijn bekende rushes inzette en fraai afrondde…4-2! Nu viel er wat van ons af en we speelden de wedstrijd goed uit mede door knap werk van keeper Mike.
Wat een goede pot en het mooiste is; Colijnsplaatse Boys laat punten liggen wat betekent dat we ze op twee puntjes zijn genaderd.Komend weekend moeten we daar naar toe dus een kampioenschap zou nog kunnen!! Het blijft dus spannend in de competitie van de E1 helden!