En wederom een leuke derby tegen de vrienden uit Zoutelande die we al regelmatig zijn tegen gekomen en waar we over het algemeen altijd mooie wedstrijden tegen speelden.De omstandigheden prima en met een compleet team reizen we dan ook af rond de klok van negen uur.Na de bespreking is besloten om Timo de verdediging te laten versterken en Ruben door te schuiven naar het middenveld, de rest speelt op zijn vertrouwde stek. Over deze wedstrijd kunnen we in een ding helder zijn,we zijn ver uit beter en er moet hier gewonnen worden..dat was na enkele minuten duidelijk! Na 10 minuten druk zetten blijft een goal dan ook niet uit,na weer een messcherpe corner van Joris werkt een speler van de Meeuwen hem achter zijn eigen sterk keepende doelman,daar is de 0-1.

Echter na een onoplettendheid en iets teveel mensen voor de bal weten ze toch de 1-1 te maken..er moet een tandje bij. Dat gebeurt dan ook en Joris schiet vanaf zijn favoriete linkerkant op fraaie wijze de meer dan terechte 1-2. Toch lijkt de buit nog niet binnen,zelfs na een mooie solo en afronding van Ruben die zijn 1-3 mee pakt….het blijft spannend.
Rust.
Er wordt besloten zo door te gaan en eigenlijk meten dit drie punten worden,maar zoals je wel vaker ziet in het voetbal…het kan verkeren!Er wordt via alle hoeken en standen op het doel van Meeuwen geschoten maar de keeper heeft de dag van zijn leven en de bal wil er niet in! En ja daar komt dan natuurlijk via een counter de 2-3….oh oh We blijven het proberen maar zelfs een wereldbal van Thijs tikt de keeper er weer net uit…bovendien geeft de scheidsrechter vlak voor tijd een onterechte vrije trap waar uit Meeuwen dan toch de gelijkmaker scoort 3-3. Wat een zuur gevoel,heel de wedstrijd beter en toch twee hele dure punten laten liggen,we blijven steken op de tweede plaats maar doen nog volop mee…volgende week beter!