Met alle 11 spelers gingen we naar Middelburg op het mooie complex van Jong Ambon die tot nu toe nog geen punten hadden behaald maar ook nog maar twee wedstrijden hadden gespeeld.
Geen ruimte voor onderschatting dus…probleem voor ons was wel dat wij dus compleet waren en de tegenstander met zeven tegen zeven wilde spelen,dus voor ons maar liefst vier wissels!
Dat komt de wedstrijd vaak niet ten goede maar met een soort roulatie systeem deden we ons best. De start was prima en we waren heel de eerste helft gewoon een stuk beter,Jong Ambon heeft geen kans gehad en het was éénrichtingsverkeer aanval na aanval op onze Middelburgse tegenstander. Dit resulteerde al vrij snel na een haarscherpe corner van Timo via een eigen doelpunt voor de 0-1. We bleven wisselen en drukken op de goal van Ambon en Fik maakte de terechte 0-2 onder de ogen van de juffrouw die ook kwam kijken omdat haar zoon ook meedeed bij Jong Ambon.
Daarna was het via een aanval langs de zijkant een goed doelpunt van Nuray die ook weer een leuke pot speelde aan zijn favoriete rechterkant.  De spelers van Domburg waren soms wat verward door de vele positiewisselingen echter liet Joep voorin geen kansjes onbenut en hij maakte de 0-4 en de 0-5 en daarmee was de wedstrijd eigenlijk gespeeld. Zeker toen Timo met een snoeihard schot de 0-6 net voor rust erin knalde!
Rust.
Gek genoeg na rust kwam er een heel ander team uit de kleedkamer want Domburg was geen schim meer van de eerste helft en de kansen waren minder en ook werden ze niet benut. Jong Ambon echter kreeg daardoor wat lucht en maakte via counters zelfs nog twee doelpunten 2-6. De vele wisselingen en de 0-6 ruststand hadden voor gemakzucht gezorgd en dat kan natuurlijk niet..
tenslotte bestaat een wedstrijd uit twee helften,een goede les dus voor ons na een overigens prima resultaat. Het blijft alleen jammer dat Bevelanders in deze competitie met dubbele cijfers telkens wint…het haalt de spanning uit deze competitie helaas weg!