De eerste helft van de competitie zit erop. Gerome en Julian waren er vandaag niet. We staan bovenaan, dus elke tegenstander is nog wat fanatieker om van ons te winnen. De leiders bespreken dit met de spelers, niet te makkelijk erover denken en mekaar helpen! We beginnen goed aan de wedstrijd. We zijn steeds aan de bal en in de aanval. Helaas geen doelpunten. Door 2 counters van RCS staan we na een kwartier spelen met 0-2 achter. We laten het er echter niet bij zitten en gaan door met aanvallen. Sam schiet op de paal, maar helaas scoren we niet voor rust. We spreken in de rust af dat we zo blijven voetballen alleen wel opletten op de counter van RCS. In de 2e minuut na rust maakt Jelle na goed doorzetten de 1-2. De jongens zijn door het dolle en gaan nu vol op de aanval voor de gelijkmaker. Het blijft achterin wel goed opletten en Wesley komt goed uit zijn doel om een bal tegen te houden. Vijf minuten voor het einde van de wedstrijd maakt Sam er met een mooi schot 2-2 van. Dit is ook de eindstand. Een prachtige wedstrijd waar we na een achterstand toch nog een punt pakken. Wat een veerkracht!!
Volgende week zijn we vrij en 2 april een uitwedstrijd naar Middelburg.