Wij moesten uit naar Arnemuiden en toen we er waren gingen we naar de kleedkamers en daar gingen we omkleden en we hadden 12 spelers tot onze beschikking. Jordy begon op de bank en wij mochten aftrappen. Wouter was in de eerste helft vlagger en Marcel in de tweede helft.  In de eerste helft had Coen gescoord en toen waren we blij. in de tweede helft kregen we nog een penalty tegen maar we hadden geluk want die kwam tegen de paal aan. Het laatste kwartier van de wedstrijd zette Arnemuiden heel veel druk, waardoor wij erg veel moeite hadden om elkaar aan te kunnen spelen. Tot overmaat van ramp liet de scheids de wedstrijd vijf minuten langer doorgaan, maar toen vloot hij af en hadden wij drie punten binnen.