Vandaag de thuiswedstrijd tegen Walcheren F3. Niels was helaas ziek. Ook bij Walcheren waren er een aantal zieken, maar gelukkig kon er een speler van een ander team meedoen. Het was prachtig weer. Koud, zon en het gras zag wit van de vorst. De wedstrijd gaat gelijk op. In de 7e minuut heeft Wesley al weer zijn eerste knappe redding van de dag te pakken. Een minuut later doet Domburg iets terug. Een mooie aanval via Gerome en Jelle komt de bal bij Bart die zijn eerste doelpunt in de F2 maakt 1-0. Walcheren doet hierna wat terug 1-1. In de 14e minuut is het Sam die met een knap schot de 2-1 maakt.
Rust.
De leiders zijn zeer tevreden over de inzet en vooral het samenspel en zetten de puntjes op de i. Walcheren komt sterk uit de rust en maakt de 2-2. Hierna is het Gerome die met een mooie solo de 3-2 maakt. Wat een spannende wedstrijd voor het publiek….!!
Twee minuten later maakt Sam de 4-2……het is echter nog niet gedaan, want 5 minuten voor het eindsignaal maakt Walcheren de 4-3. Het gaat op en neer, maar Wesley en de keeper van Walcheren laten geen bal meer door. 4-3 winst voor Domburg.
Wat een leuke, spannende en vooral sportieve wedstrijd vandaag. Een leuke tegenstander en een prima publiek. Zo hoort het!!
Tevens nog een groot compliment voor Tim Jammernegg de scheidsrechter van vandaag, prima gefloten in zijn eerste wedstrijd!
Tot volgende week.