Deze keer een sponsorinterview met Joris Sturm van Auto Sturm te Middelburg.

1 Hoe ben je als sponsor betrokken bij Voetbal¬vereniging “Domburg”?.
Hoe lang weten we zo niet te zeggen. Maar al een lange tijd in ieder geval! Misschien al wel 15 jaar?

2 Heb je zelf gevoetbald of ben je actief geweest in een andere sport?
Wij (Directie Auto Sturm) hebben bijna allemaal op voetbal gezeten bij ver-schillende voetbalverenigingen. Een heeft bij Arnemuiden gevoetbald, één bij Veere en één bij Zeelandia Middelburg.

3 Ben je een echte voetballiefhebber en ga je weleens kijken op ons mooie sportpark om een wedstrijd te bezoeken?
Wij zijn zeker voetballiefhebbers, maar zijn helaas nog niet vaak op jullie mooie sportpark geweest. De zaterdag is voor ons de actiefste (verkoop)dag van de week en geeft ons maar weinig mogelijkheden om langs te komen.

4 Kort en bondig; de 3-zinnen-pitch: hoe zou je je bedrijf in 3 zinnen beschrijven?
Auto Sturm is een all-in familie autobedrijf die met passie, kennis en ervaring een optimale klantenrelatie en klanttevredenheid wil creëren. Voor verkoop, lease, onderhoud, reparatie en schadeherstel bent u bij Auto Sturm aan het juiste adres. Ons goed opgeleide, enthousiaste en altijd vrolijke personeel staat dagelijks voor u klaar in de volgende vestigingen: Auto Sturm Middelburg, Auto Sturm Goes, Auto Sturm Spijkenisse, Autoschade Sturm en Sturm Dealer Occasions.

5 Hoe lang heb je dit bedrijf? Hoe lang bestaat het bedrijf?
Het bedrijf is in 1983 opgericht door Hans en Johnny Sturm en bestaat nu dus al 35 jaar!

6 Wat (aanbieding, actie, nieuws of vacature) zou je bij onze leden/ lezers onder de aandacht willen brengen?
Auto Sturm biedt een groot scala aan nieuwe en gebruikte auto’s in heel Zeeland. Met al onze services kunnen we voor iedere klant de juiste oplossing verzinnen. Binnenkort openen wij een nieuwe vestiging in Spijkenisse, hier zullen wij onze werkwijze uitbreiden zonder de individuele klant uit het oog te verliezen.

7 Wat vind je goed en wat vind je een verbeterpunt van onze vereniging?
Zoals eerder verteld zijn wij daarvoor helaas te weinig aanwezig om hierover te oordelen.

8 Wij leren graag van specialisten. Heb je een (vak)tip of advies voor onze leden of heb je nog iets wat je graag wilt delen om dit interview af te sluiten?
Wij zien dat naar maar weinig klanten en niet klanten weten dat wij op veel vlakken aanwezig zijn.

Joris, bedankt voor dit interview.
Wij willen jullie hartelijk danken voor je steun en betrokkenheid bij onze vereniging en hopen hier nog lang gebruik van te mogen maken.