Wedstrijdverslag
Toen de wedstrijd begon, werd er aangevallen door Jong Ambon, maar daarna gelijk weer door Domburg. Er is toen het eerste doelpunt voor Domburg gevallen, dit gebeurde door een mooie pass van Goof op Koen die de bal erin wist te tikken. In de rest van de eerste helft hebben beide clubs aangevallen, maar ook verdedigd. En ondanks dat Marien zijn lunch was verstoord wist hij toch nog de nul te behouden.
In de tweede-helft ging het voor Domburg berg afwaarts met veel kansen voor Jong Ambon. Na ongeveer 5 minuten viel de 1-1 en weer vijf minuten later de 1-2, toen aan het einde van de wedstrijd zelfs nog de 1-3. Daarna is er door Domburg ook nog wat aangevallen, maar dat heeft tot niks geleid. Dit is zo door gegaan tot het eindsignaal… De wedstrijd is geëindigd in een 1-3 nederlaag voor Domburg.
Tom