De sponsorcommissie van onze voetbalvereniging heeft als doelstelling ondersteuning van de totale vereniging. Financiële ondersteuning voor activiteiten, aanschaf van materiaal en kleding is mogelijk door een groot aantal sponsoren die gebruik maken van een aantal sponsorpakketten die in overleg afgesloten kunnen worden. Voor het seizoen 2016-2017 beschikt de vereniging over 2 seniorenteams en 8 jeugdteams. Zowel de wedstrijden van de jeugdploegen als de senioren worden gespeeld op de zaterdag. Onze leden komen voor het overgrote deel uit Domburg en Aagtekerke.

Onze vereniging beschikt over een totaal nieuwe website, waar ruimte is gereserveerd voor onze sponsoren. In het programmablad, dat bij de thuiswedstrijden van ons eerste team uitgegeven wordt, is eveneens ruimte voor onze sponsoren. Ook in het clubhuis en langs de velden is er ruimte voor onze sponsoren. Voor informatie over de verschillende mogelijkheden kunt u contact opnemen met:

• Oscar Jacobs (voorzitter): tel
  • Els Geertse-Provoost (secretaris): tel