welkom
Sinds 1974 speelt VV Domburg de wedstrijden op sportpark “Oosterloo” aan de Roosjesweg tussen Aagtekerke en Domburg. Bij de opening bestond het sportpark uit twee speelvelden, een clubgebouw met daaraan vast vijf kleedkamers (inclusief een kleedkamer voor de scheidsrechters) en een bergruimte. Aangezien het arodaveld bij overvloedige regenval niet te gebruiken was, heeft onze toenmalige terreinmeester het gravel vermengd met grond en zand en daarna ingezaaid met gras. Dit alles betekent dat wij nu beschikken over twee speelvelden en twee trainingsvelden met verlichting.
sportpark Oosterloo
Ons clubgebouw staat tussen het hoofdveld, het tweede veld en het trainingsveld in. In 1996 is er een tribune bij het hoofdveld gebouwd met plaats voor 80 toeschouwers. Eind 2002 is er begonnen met de bouw van nieuwe kleedkamers, welke in mei 2003 gereed waren. Hierdoor zijn we nu in het bezit van zes kleedkamers, één kleedkamer voor de scheidsrechters en een massageruimte (pal naast kleedkamer 1). Hierna werd overgegaan tot het renoveren van het clubgebouw. In 2005 werd een nieuwe toiletgroep, keuken en bestuurskamer gerealiseerd. Daarna is er begonnen met het opknappen van de kantine. De oude toiletgroep, keuken en bestuurskamer zijn uitgebroken en bij de kantine getrokken. De oude bar is afgebroken en er is een nieuwe, grotere bar voor in de plaats gekomen. We beschikken nu over een prachtige accommodatie.
Adres: Sportpark “Oosterloo” Roosjesweg 12 4357 ED Domburg Tel.