Uitzendingen Omroep Zeeland

De afgelopen weken is VV Domburg meermalen bij omroep Zeeland op de buis geweest.  Zo stond onze club centraal in de laatste aflevering van het programma Onze Club en was E1-speler Robin Jammerneg de winnaar van de beste truc van het seizoen. Alle uitzendingen daarvan zijn nu online te bekijken bij omroep Zeeland.

Onze Club

De aflevering van het Omroep Zeeland programma Onze Club werd vandaag uitgezonden. Zondagavond is deze aflevering elk half uur te bekijken bij omroep Zeeland. Het is een hele leuke uitzending geworden! Een gesprek met voorzitter Jan Minderhoud, interviews met superfan en voorzitter van de supportersclub Mattie Brand en clubicoon Tonny van Iersel, de truc en natuurlijk de penalty’s. Kijken dus! Inmiddels staat het eerste gedeelte van de uitzending online op de website van omroep Zeeland. De rest zal waarschijnlijk niet lang op zich laten wachten.

Voetbaljournaal maart 2015

De voorjaarseditie van het voetbaljournaal ligt weer in de kantine. Met zoals gewoonlijk ook een artikel over vv Domburg. Dit keer staan de oude en nieuwe secretaris centraal, Els Geertse en “Maupie” Bernard. De online versie volgt vermoedelijk nog. Dus alvast bij deze de ingescande versie.

De Bode 22 februari 2015

In de Bode van 22 februari stond een leuk verslag van de wedstrijd in en tegen Yerseke. Maar niet alleen de wedstrijd werd besproken. Ook de veranderingen en de sfeer binnen de club kwamen ter sprake! De verslaggever verwoordde het als volgt:

“Het mooiste van de tegenstander was pas na de wedstrijd. De sportieve en zeker ook gezellige spelers, spraken over hun passie voor de hun club. De gebroeders Michiel, Maurice en Micha Bernard met ook Chiel Maranus zijn al druk bezig binnen de club, om als niet-spelend lid hun steentje bij te dragen aan de volgende lichting. Dat getuigd van klasse en is een voorbeeld voor elke voetballer.”

Het complete verslag is te lezen op de site van De Bode.

PZC 30 oktober 2014

Chiel Maranus als eerste Domburgse speler door de 50 doelpunten op zaterdag. Mooie prestatie van Chiel die ook door  de PZC is opgemerkt. Sportverslaggever Rudy Boogert maakt er melding van in zijn blog en heeft ook een overzicht gemaakt van de scoringsstatistieken van de andere blauwwitte helden.

Voetbaljournaal september 2014

Zoals altijd aan het begin van het seizoen weer een leuke voetbalkrant met artikelen over alle verenigingen van Walcheren. Uiteraard ook een stuk over VV Domburg. Dit keer een interview met onze jeugdvoorzitter Ramon Vader. Het volledige artikel staat op de website van voetbaljournaal. (PDF file)