Supportersvereniging ‘De Zandvreters’

Supportersvereniging “De Zandvreters” is opgericht op 10 juni 1971 en heeft als doel Voetbalvereniging ”Domburg” te steunen zowel financieel als met woord en daad. De financiën krijgen wij uit de contributie van onze trouwe leden; het ledenaantal schommelt zo rond de 150. Ook organiseren we bij iedere thuiswedstrijd van ons eerste elftal een verloting waarvan de opbrengst ten goede komt aan onze vereniging.

Mattie BrandHoe besteden wij deze opbrengsten? Bij een kampioenschap van een team zorgen wij dat er bloemen en een kampioenstaart zijn. Bij thuiswinst krijgen alle teams een gratis consumptie. Ook zorgen wij bij een bijzondere gebeurtenis bij onze leden zoals huwelijk, geboorte, ziekenhuisopname, etc. voor een attentie. Financiële steun wordt ook gegeven bij diverse evenementen van Voetbalvereniging “Domburg”. De jeugd wordt hierbij zeker niet vergeten. Aan het eind van het voetbalseizoen wordt in samenwerking met Voetbalvereniging “Domburg” een feestavond georganiseerd voor leden en vrijwilligers. U ziet de supportersvereniging is van groot belang voor de voetbalvereniging.

Bent U nog geen lid, meld u dan aan! Voor slechts € 12,50 per jaar steunt u niet alleen de supportersvereniging maar indirect ook Voetbalvereniging “Domburg”. Aanmelden kan bij Mattie Brand-Letzer, Singel 16, 4357 BW Domburg. Het lidmaatschap loopt van 1 juli tot en met 30 juni en wordt stilzwijgend verlengd. Opzeggingen dienen voor 1 juli bij de secretaris te worden ingeleverd.

Bestuur:
 Voorzitter:Mattie Brand-Letzer