Een bijzondere wedstrijd wederom tegen de nummer drie van de competitie uit Kamperland.Helaas had door een ongeval Ruben zijn vingers gebroken en dat is de komende weken een flinke domper voor ons,bovendien was Joep ook niet fit en dus haalden we Rick de Visser en Hessel van Keulen van de E2 erbij. Die hadden al een wedstrijd gespeeld om 8.45 en werden door Ramon meegenomen naar Bevelanders waar we om 11.00 zouden starten.

Met acht tegen acht en dus een wissel begonnen we uitstekend aan de wedstrijd en waren duidelijk de betere, met achterin Timo en Thijs en daarvoor Rick die dit prima invulde.We kregen de nodige kansen maar paal en lat stonden in de weg na schoten van Hessel en Joep. Maar door het betere veldspel was het wachten op een goal en die kwam er door een mooi geplaatst schot van Rick,
de man van de kilometers die bergen werk verzette en echt uitblonk….heel knap! Na de 0-1 volgde na een combinatie tussen Joep en Fik de 0-2 van de kleine,blonde snelheidsduivel en dit was meer dan terecht.Toch was Bevelanders niet van plan om op te geven zoals we later zouden merken,we hadden meer afstand moeten nemen maar dat zou wel goed komen……….dachten we
Rust.
Na de rust waren de eerste vijf minuten nog voor Domburg maar de wedstrijd zag je kantelen en de vermoeidheid begon ons op te breken.Fik had een knie op zijn neus te pakken,Joep kon amper verder wegens luchtproblemen en Hessel en Rick hadden al een wedstrijd gespeeld en liepen ook op hun laatste benen. Via Joris en Mart kwamen we er nog sporadisch uit maar het was twintig minuten tegen houden en dankzij Mikey die zijn beste wedstrijd van het seizoen keepte bleven we wonderwel overeind.Met kunst en vliegwerk tikten de minuten weg en vlak voor tijd wist Bevelanders uit een corner de 1-2 te maken maar daarna was het ook klaar.
Een heerlijk,spannende wedstrijd waar we nu eens aan het langste eind trokken. Complimenten voor de ploeg en met name voor Rick,Hessel en Mike die alles hebben gegeven!!