Alle blauwwitte helden kwamen vandaag in actie met wisselend resultaat. De mini’s verloren hun wedstrijd maar het goede nieuws is, dat ze steeds minder tegendoelpunten krijgen. Er zit dus duidelijk vooruitgang in. Verloren ze twee weken terug nog met 19-0, vorige week was het 0-13 en vandaag wisten ze de score op 0-5 te houden. Goed gedaan!

F2 speelde gelijk tegen RCS maar behield de koppositie. Ook F1 staat nog steeds aan kop na een 0-2 overwinning op Vlissingen F2. E2 verloor net met 2-1 van koploper Walcheren terwijl E1 met 1-2 van de Bevelanders wist te winnen. Bij de wedstrijd van D1 werd er niet gescoord. C1 won met 1-2 door twee doelpunten van Ralph Bouwman. B1 had het betere spel tegen Kapelle B2 maar Kapelle ging er met de punten vandoor.

De senioren van Domburg 2 wonnen de streekderby tegen Noormannen 2 met 0-1 door een doelpunt van aanvoerder Bokje. Ondanks dat Sander gelijk na zijn invalbeurt de gelijkmaker erin schoot tegen Kapelle, ging het eerste elftal met 3-1 onderuit.

Volgende week zaterdag staan deze wedstrijden op het programma:

12.45 uur Kloetinge B4 – Domburg B1
10.00 uur Domburg F1 – Zeelandia Middelburg F2
10.00 uur Domburg MP1G – VCK MP1

Op donderdag 24 maart staan de volgende drie wedstrijden op het programma:

19.30 uur FC Dauwendaele 2/3 – Domburg 2 (oefen)
19.30 uur Domburg/Oostkapelle MC – Arnemuiden MC (oefen, in Oostkapelle)
19.00 uur Domburg F1 – Bevelanders F1 (beker)