We begonnen de wedstrijd erg goed en binnen 27 seconde viel de eerste goal voor Oostkapelle / Domburg de maker van deze goal was voor de jarige Joost 1-0. En iets daarna viel in de 2 minuut de 2-0 door een mooie goal van Joost. Daarna kregen we veel kansen maar werden ze helaas niet allemaal benut. In de 18 minuut kreeg Cas een mooie voorzet van daimen en Cas kon hem toen binnenschieten 3-0.

Rust stand: 3-0

We kwamen de kleedkamers uit met volle moed en zo gingen we toen ook wel voetballen, Zeelandia m’burg kreeg ook wel kansen in de 2 de helft alleen wist klaudio de 0 te houden. In de 73 minuut stond Pim in de aanval na een lange tijd en wist gelijk een prachtige goal te scoren 4-0. Aan het einde van de wedstrijd met nog maar 1 minuut op de klok wilde Cas een voorzet geven op Pim alleen die kwam helaas nier bij Pim aan maar vloog zo de goal in 5-0. En kort daarna viel het fluit signaal.

Eind stand 5-0